U MAGLAJU ODRŽAN FINALNI RADNI SASTANAK MREŽE NEZAVISNIH KINO PRIKAZIVAČA

U sjajnom ambijentu Doma Kulture Maglaj i vrlo pozitivnom ozračju svih učesnika jučer, 31.avgusta je održan finalni radni sastanak Mreže nezavisnih kino prikazivača i odgovornih Upravnih tijela koja upravljaju svim dvoranama koje su njene članice, pred početak rada svih kino dvorana sa redovnim digitalnim filmskim projekcijama koji je predviđen za 21.septembar.

Na početku sastanka sve prisutne je pozdravila Nadira Duraković, predsjednica Upravnog odbora Udruženja Mreža nezavisnih kino prikazivača, zahvalila se Fondaciji za kinematografiju i predsjedniku Upravog odbora Antoniu Beusu, za svu podršku koju pružaju u realizaciji projekta Mreže,  te ih upoznala sa svim aktivnostima koje je mreža poduzela podovom početka redovnih digitalnih filmskih projekcija u kino dvoranama njenih članica.

Predsjednica Upravog odbora Udruženja Mreža nezavisnih kino prikazivača Nadira Duraković prilikom svog obračanja prisutnima

Nakon toga prešlo se na radni dio sastanka u kojem svi svi prisutni odgovorni Upravnih tijela koja upravljaju kino dvoranama od strane eksperata mreže dobili sve aktuelne Informacije i edukaciju u svih aspektima poslovanja kino dvorana. Mreža je nakon sastanaka održanog za vrijeme 29.SFF postigla dogovor i dobila podršku od strane većine kompanija koje rade kino distribuciju na teritoriji BiH te je shodno tome svim prisutnim predstavljena i radna lista filmskih naslova koji su u ponudi od 21.septembra do kraja godine na kojoj se nalazi nekoliko novih BH igranih filmova čiju je produkciju podržala Fondacija za kinematografiju Sarajevo i koji će imati prioritet u prikazivanju u kino dvoranama mreže, te svi aktuelni filmski naslovi američke i svijetske produkcije koji će se naći na repertoaru kina do kraja godine.

Tokom prezentacije posebno se razgovaralo o aspektu promocije programa prikazivanja i filmova na repoertaru u lokalnim zajednicama u kojima kina mreže postoje i kreću sa radom. S obzirom da je ovo izuzetno važan projekat za podizanje nivoa kulture i filmske pismenosti u lokalnim zajednicama Federacije BiH imperativno je da se i lokalni mediji, pored krovnih medija sa kojima je Mreža već u dogovorima za podršku, uključe sa svojom podrškom u smislu prezentacije programa i filmova na repertoaru kino dvorana u svojim zajednicama.

Odgovornima je održana i prezentacija svih operativnih protokola po kojima treba da rade kino dvorane članice mreže i svo osoblje te sve potrebne administrativne predradnje koje Upravna tijela svih kino dvorana trebaju preduzeti u narednom periodu kako bi omogućili nesmetanu realizaciju redovnih filmskih projekcija.

Odgovorni Upravnih tijela kino dvorana imali su niz pitanja za eksperte Mreže o svim aspektima budućeg poslovanja kino dvorana

Potom je uslijedila konstruktivna rasprava svih učesnika tokom koje su eksperti mreže odgovorili na brojna pitanja odgovornih kino dvorana po pitanju svih aspekata rada kino dvorana, promocije marketinga distribucije i prikazivanja.

Sastanku u Maglaju prisustvovali su i budući kino operateri dvorana članica mreže koji su imali vlastitu edukaciju o radu sa novim digitalnim laserskim projektorima i serverima sa ekspertima kompanija koje su po završetku međunarodnog tendera tokom proteklih nekoliko mjeseci instalirali najmoderniju opremu za digitalne filmske projekcije u dvoranama svih 13 gradova koji su podržani o okviru konkursa Fondacije za kinematografiju za komplementarne djelatnosti, distribucija i prikazivanje iz 2022.godine

Fondacija za kinematografiju će nastaviti da svesrdno podržava rad Udruženja Mreža nezavisnih kino prikazivača i svih kino dvorana koje su njene članice te već za ovu godinu najavljuje objavu novog konkursa za digitalizaciju dvorana te poziva sve lokalne zajednice Federacije BiH da se u narednom periodu obrate u pismenoj formi i izraze svoju zainteresovanost za učešće u ovom kapitalnom projektu.