BH FILM “ŠVEDSKO SRCE MOJE MAJKE” PRIKAZAN NA 69. PULSKOM FILMSKOM FESTIVALU

Nakon uspješnog predstavljanja filma na Filmskom festivalu u Atini (Panorama od European Cinema), publika je u sklopu Pulskog festivala imala priliku vidjeti ovaj film, koji je ujedno i njegova hrvatska premijera.

„Ovaj film je priča o bespoštednoj majčinskoj ljubavi i prijateljstvu koje prevazilazi jezičke i kulturološke barijere i to je pulska publika odlično prepoznala. Nakon filmova ‘Ostavljeni’ Adisa Bakrača i ‘Hiljadarka’ Nenada Đurića, ovo je treći film kojim se posljednjih godina produkcija Heft predstavlja na Pulskom filmskom festivalu. Izuzetna čast za svakog filmskog producenta i autora je biti dio Pulskog filmskog festivala, jednog od najstarijih i najznačajnijih filmskih festivala u ovom dijelu Evrope”, kazao je producent filma Almir Šahinović.

Reditelj Adis Bakrač, glumica Irina Dobnik i producent Almir Šahinović na projekciji filma “Švedsko srce moje majke” u Puli

Radnja filma “Švedsko srce moje majke” započinje u ljeto 1993. godine, kada grupa bosanskih izbjeglica, zbog ratnih dešavanja u Bosni, izbjegne u Švedsku. Švedski Crveni krst izbjeglice smješta u paviljon za migrante. Među njima Derviša i Adem, srednjovječni supružnici. Derviša u paviljonu upoznaje Šveđanku Ingrid. Uprkos jezičkoj barijeri, njih dvije postaju dobre prijateljice. Derviša saznaje da je Ingrid teško bolesna. U međuvremenu završava rat u Bosni, a Derviša kreće u potragu za svojim nestalim sinom, pritom skupljajući ljekovite trave za svoju najbolju prijateljicu…

Glavne uloge u filmu ostvarili su: Faketa Salihbegović Avdagić, Nermin Omić, Irina Dobnik i Armin Omerović.

Film je podržala Fondacija za kinematografiju Sarajevo, a nastao je kao koprodukcija između Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Francuske. Glavna produkcija je HEFT iz Sarajeva, koja je film realizovala u saradnji s Federalnom televizijom, a koproducenti su Euro film iz Zagreba i Dari film iz Pariza.